top of page

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

Leman Kültür'de Kahvaltı

Leman'dan daha önce Nirvana tatlısı ile bahsetmiştim, Kadıköy şubesini beğendiğimi de ifade etmiştim. O kadar tercih edilen bir yer oldu ki burası kapasitesinin üstünde bir performans sergiler oldu, yer bulmak akşam saatlerinde ve özellikle hafta sonları oldukça zor oluyor.

O kadar yemek ve içmek için gitmiş fakat bir türlü kahvaltısı için plan yapmamıştım, bu plansız durum sayesinde kendini yine burada buldum.

Saat 11 civarında gittiğimiz için içerisi boştu, keyifini çıkarma sırası bendeydi :)

Heman Leman kahvaltısından söyledik, fazla gelip israf olmasını istemediğimizden tek bir taneyi iki kişi paylaştık. İçerisinde ikişer tanr sigara böreği, yumurtalı ekmek, sosis kızartma, patates salatası ve minik bir parça bazlama yer alıyor. Yani tek kişi için oldukça yeterli porsiyon. 2 kişi için ise açlığa bağlı :)

Sınırsız çay dahil 24.5 tl. Beni bilirsiniz kişi başı 25 tl'yi geçen kahvaltıları fazla bulurum Brunch demiyorum o ayrı bir olay çünkü.

Yenilen içilen belli iken, çok ekstra bir şeyde yoksa bir kahvaltıya en fazla 25 tl veririm arkadaş :)

Malzeme kalitesi önemli tabii, peynirlerini beğendim. Sunumda hoştu özellikle göz yumurta çok cici :)

Yüzümüzü güldüren Leman'ı sevmeye devam..

İletişim;

Adres: Caferağa, No:9/, Neşet Ömer Sk. No:1, 34710 Kadıköy/İstanbul

Telefon: (0216) 449 83 83

bottom of page