top of page

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

Limak Chiva Spa

5 yıldızlı Limak Eurasia Luxury Otelin içinde bulunan Chiva Spa İstanbul’un en iyi Spa hizmetlerinden birini sunuyor. Daha içeri adımınızı atar atmaz sakinliği ile tüm yorgunluğunuzdan, stresinizden arınmaya başlıyor, masaj ve dinlenme bölümünde ise bu arınmayı Nirvana boyutlarında yaşıyorsunuz. Otel sever biri olarak işin içine Spa'da girince deyim yerindeyse dört köşe oluyorum.

Masaj öncesi sunulan yeşil çay ve tazecik kurabiyeler ile damağımı tatlandırmayı ihmal de etmiyorum. Öncelikle El Masajı ile başlıyorum, belirli noktalara yapılan masaj teknikleri ile ruhumu teslim edeceğim sanıyorum. Zeytin yağ ve süt seçeneklerinden zeytinyağı seçiyorum korkmayın öyle vıcık vıcık değil bu kısım gayet kıvamında. :) Yaklaşık 20 dk sonra pamuk gibi oluyor ellerim artık cilt bakımım için odaya geçiyorum.

Hijyen konusunda oldukça titizler ve çalışanlar bilgili oldukları kadar ilgililer de birbirimize tebessüm edip, duruyoruz. Bir nevi mutluluğumuzu paylaşıyoruz. Masajın etkisinden, müziğin ritminden konuşmak ne mümkün arada bir aşamalar hakkında konuşuyoruz sonrası yine sessizlik...

Chiva Spa'da Fitness Center, Terapi odaları, Türk hamamı, Buhar odası, Sauna, Kapalı Havuz ve Dinlenme alanı mevcut. Hem fiziksel hem de ruhsal bir rahatlama yaşamak istiyorsanız tam yerindesiniz.

Thalgo'nun medikal patentli mikronize yosun ve diğer profesyonel bakım ürünleri, markayı deniz kökenli bakımların etkinliği konusunda en üst noktalara taşımış, deniz ve spa terapileri konusundaki uzmanlığı ile tüm dünyada Spa alanında öncü marka haline getirmiş. Buram buram yosun kokuyorum, cildimin hava aldığını hissediyorum. Malzeme anlamında lider markayı seçmesi Chiva Spa'nın artıları arasında yerini alıyor.

Özellikle Gelin Hamamı kapsam ve fiyat bakımından en sık tercih edilenlerden, iletişime geçip detaylı bilgiyi alabilirsiniz. Hamamdan taşıp, Kına Gecesine bile dönüşebiliyor olay. benim bile tercihim olacaktır kendisi. Durun önce bir damadı onaylayalım da :)

Gördüğünüz üzere kendimi iyi şımarttığım bir Spa deneyimi oluyor, buradan çıkıp hayata karışmak istemediğimden direk eve geçmeyi tercih ediyorum. Ve bir daha gelmek için gün saymaya başlıyorum. 5'li 10'lu gibi çeşitli paketleri mevcut, dilediğiniz masajda dahil daha ne olsun ?

İnstagram hesaplarını konuşmamızın ardında açtılar, aktif olarak kullanacaklar sözünü aldım :)

Hemen size uygun olanı seçin, yerinizi ayırtın ve anın tadını çıkarın.

Başka bir deneyimin detaylarını paylaşmak üzere şimdilik, hoşçakalın..

İletişim;

Limak Eurasia Luxury Hotel |Rüzgarlıbahçe Mahallesi Şehit Yüzbaşı Sinan Eroğlu Caddesi, No:5 Kavacık Beykoz İstanbul Türkiye 34805

Telefon +90 216 680 4200 | Faks +90 216 680 4210

eurasia@limakhotels.com

bottom of page